Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vad köpte du för film senast?


  • ses
  • ses
Jag ska sammanfatta mig kort; skriv vilken film du senast köpte

Utöver forumets regler finns det några övriga regler att följa

1. Dissa inte en annans persons filmköp, såvida det inte är konstruktiv kritik

2. Har du laddat ner en film, håll det för dig själv. Filmen ska du ha fått tag på lagligt, annars är det ingen mening att skriva här

3. Även om du är nöjd med att ha köpt en specialutgåva av Tropic girls have fun XXX, så behöver du inte stoltsera med vilka porrfilmer du köper (om du mot förmodan skulle det). Skriv helt enkelt inte porrfilmer, tack.

I övrigt är det väl inte straffbart att sammanfatta utgåvan, kanske skriva lite kort om vad filmen handlar om, eller hur du fick tag på den.

Den senaste filmen jag köpte var Batman Returns på Blu-Ray, via Onoff.
Reach out and touch faith!
  • 0
En Psycho-box med alla tre filmer för 79kr på ÖB Riktigt bra köp. Den första filmen från sextiotalet (gjord av Alfred Hitchcock) är verkligen lika bra som det sägs.
"It ain´t about how hard you can hit. It´s about how hard you can get hit and keep moving forward" - Rocky Balboa
  • 0
Umm, Amadeus tror jag. Den handlar om Mozarts liv.

Köptes på CDON.
  • 0
Efter mycket letande så hittade jag äntligen Mulholland Drive på den för mig okända sidan DVD-shoppen.com. Den har utgått på alla andra ställen jag kollat på och jag ville ha den svenska versionen, så jag tvekande inte en sekund och tryckte genast på "Köp".

Den lär komma i veckan
  • 0
  • ses
  • ses
Citerar Kaonashi:
Efter mycket letande så hittade jag äntligen Mulholland Drive på den för mig okända sidan DVD-shoppen.com. Den har utgått på alla andra ställen jag kollat på och jag ville ha den svenska versionen, så jag tvekande inte en sekund och tryckte genast på "Köp".

Den lär komma i veckan


Oh, fyfan! *Loggar in på DVD-shoppen.com så snabbt att jag får kramp*
Reach out and touch faith!
  • 0
Köpte i fredags Hajen 2 på Hemmakväll. Jag måste säga att ettan är bättre. Även bäst i hela kvadrilogin. Men den var iallafall underhållande, även om den inte var lika spännande som ettan.

Betyget landar på 6/10. Kanske en svag sjua.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Citerar ses:
Oh, fyfan! *Loggar in på DVD-shoppen.com så snabbt att jag får kramp*

Glad att kunna stå till tjänst
  • 0
Twin Peaks: Fire Walk With Me - via Åhlens


Okej film när Bob dyker upp, bra film när Laura är i bild.

: D
"Prohibition has made nothing but trouble"
  • 0
Dark Knight.
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
  • Missing Avatar
  • miss
Citerar ses:
Skriv endast ner riktiga filmer, tack.


Du är väl ändå subjektivt åsikt. Du kunde lika gärna ha skrivit "Skriva inte att ni köpte Det ungerska forumtrollet, den film suger och bör därför inte ses som en riktigt film".
  • 0
Batman - The dark knight på blu-ray

Tillagt 2009-01-18 14:56:
Citerar miss:
Citerar ses kriv endast ner riktiga filmer, tack.

Du är väl ändå subjektivt åsikt. Du kunde lika gärna ha skrivit "Skriva inte att ni köpte Det ungerska forumtrollet, den film suger och bör därför inte ses som en riktigt film".


Porrfilm kan man inte kalla riktig film.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Siegfried:
Porrfilm kan man inte kalla riktig film.


Vafan, porrscenerna är jue de bästa. Hur kan man inte gilla porr?!

Tillagt 2009-01-18 15:00:
porr e riktig film!
"Prohibition has made nothing but trouble"
  • 0
  • ses
  • ses
Citerar miss:
Du är väl ändå subjektivt åsikt. Du kunde lika gärna ha skrivit "Skriva inte att ni köpte Det ungerska forumtrollet, den film suger och bör därför inte ses som en riktigt film".


Ursäkta miss, jag redigerar .
Reach out and touch faith!
  • 0
Nu blir jag arg. Fick precis mail från DVD-shoppen, där det stog att Mulholland Drive hade utgått och jag kommer helt enkelt inte att få den. Det stog ju att den fanns i lager
  • 0
The Dark Knight och Wall·E.
  • 0
Borat, som julklapp till min brorsa.
Klappa fina katten?
  • 0
The Dark Knight på Blu-Ray var mitt senaste filmköp.
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
Hm... Den senaste filmen var Indiana Jones som kom ut på dvd nyss.
  • 0
The Mist på Blu-Ray.
  • 0
Stratosphere Girl på Media Markt för ynka 49 spänn.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Cloverfield... helt makalöst bra film
  • 0
  • ses
  • ses
Just det! Köpte Cool World för ynka 39 kr:- på Coop. Brad Pitt+Ralph Bakshi kan vara nog för en hälften animerad komedi i stil med pärlan vem satte dit roger rabbit.
Reach out and touch faith!
  • 0
Beställde fjärde säsongen av Scrubs igår, vilket blir just fjärde i samlingen. Scrubs duger både till maraton en hel natt eller som lättsamt tidsfördriv i en halvtimme. Snabba skämt, klockren humor en strålande blandning av roliga karaktärer. Underbar serie.
  • 0
Barbarella

SHUT YOUR MOUF!
  • 0
The Dark Knight
I do not know what to say.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!