Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter


Citerar Hurtigrutt:
Stralle...


Han är inte forumit eller medlem på sidan längre, låt det stanna där, tack på förhand.
Do what you can, with what you have, where you are.
Får slå ett slag för Kylo Ren också. Lite grann som en Patrikseve Junior. Har mycket intressanta texter och har väldigt bra åsikter om det ena och det andra. Extra pluspoäng för namnet och bilden såklart när denna karaktär är nutida SW universumets bästa. Hoppas fler av samma kaliber och kreativitet dyker upp och kan blomstra forumet.

Edit: Tänkte uttrycka en sista åsikt om Stralle, men ska nog låta bli. Kanske blivit överflödigt just nu.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Citerar Le Grand Blonde:
Otäckare med oberäkneliga figurer som man uppskattat och hållit med om i nästan allt i åratal, så plötsligt kläcker de ur sig något oväntat och konstigt som man inte alls kan hålla med om ens en smula.


Personligen tycker jag det är en fördel då individer sällan är lika i varje avseende, hade varit tråkigt att ha ett begränsat urval av ja-sägare runt sig hela tiden. Flera av mina närmsta vänner är väldigt olika mig vad gäller vissa saker, men det är ändå något vi har gemensamt som gör att vi kan umgås och om så är fallet - diskutera våra olikheter.
It Can't Rain All the Time
ridley är mycket bra och nog min favorit på forumet. alltid trevlig och ofta rolig
kunde gillat bättre musik men ingen är perfekt. ( syftar främst på dull punk )
Normal is overrated
Citerar Lurkman:
Ridley är den utan tvivel största behållningen med detta forum.

Du är bra, Lurkman. Gillar dina bloggar med funderingar kring livet.


Citerar AG Jati:
Får slå ett slag för Kylo Ren också.

Han gillar jag. Känns som att han alltid skriver genomtänkta saker, och har ett väldigt "korrekt" språk som är kul att läsa.


Citerar Le Grand Blonde:
Inget tokigt med Ridley.
Det är inte alltid man är överens, men man vet å andra sidan alltid vad han tycker och kan nästan läsa av hans tankar.

Haha, tack detsamma.


Citerar Zack strife:
ridley är mycket bra och nog min favorit på forumet.

Du är bra och trevlig, kul att prata med. Gillar att du ökat aktiviteten i MNC.


Citerar Zack strife:
kunde gillat bättre musik men ingen är perfekt. ( syftar främst på dull punk )

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
alla på forumet vet att ridley e den bästa forumiten. men finns inte riktigt någon som etablerat sig som den näst bästa. vissa menar att det e Lurkman. men det passar inte hans persona som det miss förstådda geniet. Ageless force försöker tydligt att ta platsen brevid ridley på tronen men har svårt att riktigt etablera sig pga avsaknad av en egentlig personlighet. Petter hade varit naturligt med tanke på hans posision som chef på gamereactor sverige och att han själv ser sig som en av de viktigaste personerna på GR. men han har gång på gång blivit sågad av gamereactors intillegentsia vilket gör honom oduglig som en almännt betraktat sett stor forumit. forumiten räv verkar ha en speciell plats i mångas hjärtan men får vid det här laget mer betraktas som en legend en forumit. Moose som av de allra flesta betraktar som den vassaste pennan av alla skulle också kunna ta plats på tronen brevid ridley men vem ska isådanafall ta över hans plats som den främsta granskaren av makten här på gamereactor.

kvar finns det egentligen bara ett alternativ.... nämligen... av alla omtyckta chrilleman som gjort sej till en riktig folk favorit med sina bloggar om cod
Mycket ryggdunkande av dom fåtal som fortfarande håller forumet igång. Dom två bästa är AG jati och Ribcage. Bägge verkar vara sköna karaktärer. Ribcage verkar ha samma passion för träning som jag, han gillar Zyzz också. Om jag inte sett fel så gillar även AG jati Zyzz. Ag jati har bra musiksmak också.

Tätt efter dom kommer - Ogge- som verkar vara en vettig snubbe.

Gillar sämst Ridley om jag skulle välja. Tänker inte ge mig in någon diskussion om det, och jag får säkert massa skit för det - men det tål jag utan problem. Alla har vi olika smak.
Citerar Le Grand Blonde:
Citerar henkess:Gillar sämst Ridley om jag skulle välja. Tänker inte ge mig in någon diskussion om det, och jag får säkert massa skit för det - men det tål jag utan problem. Alla har vi olika smak.

Spelsmaken som tycks krocka om man följer kommentarsfälten. Ribcage är lite enkelspårig för min smak, men jag tolererar karln.


Du kommer på en fjärde plats efter -Ogge- tro det eller ej, även om vi krockar spelmässigt med vilka spel vi verkar gilla. Vi har helt olika smak. Annars verkar du vara en schysst snubbe med vettiga åsikter.
  • 0
Citerar henkess:
Gillar sämst Ridley om jag skulle välja. Tänker inte ge mig in någon diskussion om det, och jag får säkert massa skit för det - men det tål jag utan problem. Alla har vi olika smak.


wow. henkess visar än en gång prov på äkta revolutionär anda. han är unik, en konstners skäl, vad folk tycker om honom rör honom inte ryggen till. helt klart en av forumets främsta fri tänkare. precis hur avant garde han är visar han prov på genom att han #vågarvägradebatten
Jag har aldrig direkt förstått storheten med Le Grand Blonde. Då han var nybakad medlem kändes han som en frisk fläkt men nu känns han som en riktigt ytlig spelbloggare som saknar substans, där medlemmar Nineldo och 5murfen har betydligt bättre kreativitet men bloggar inte lika mycket. Ett plus ska han dock ha för att vara en riktig räv(utan att förväxlas med medlemmen Räv) på att disuktera i olika kommentatorsfält.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Citerar henkess:
Gillar sämst Ridley om jag skulle välja.

Hellre det än att vara mittemellan, då har jag åtminstone gjort intryck. Tack för det.


Citerar henkess:
Dom två bästa är AG jati och Ribcage.

Mycket bra medlemmar.


Citerar Anakin1337:
alla på forumet vet att ridley e den bästa forumiten.

Bästa inlägget på länge. Kul att se dig igen, Anakin1337.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar AG Jati:
Jag har aldrig direkt förstått storheten med Le Grand Blonde.


Vet inte vilken storhet du pratar om?

Det jag gillar med Le Grand Blonde är att han åtminstone står för sitt och säger vad han tycker på riktigt. Kan tänka mig att somliga ser det som kyligt, men jag ser det lite som mer genuint och ärligt.

Citerar AG Jati:
där medlemmar Nineldo och 5murfen har betydligt bättre kreativitet men bloggar inte lika mycket


Tycker Nineldo gjorde sig lite större än vad hon var med sin avskedsblogg (inget illa menat, men blev lite överdrivet med det avskedet). Hennes bloggar kändes ytliga, med tanke på att hon oftast promota sin Twitch och Instagram (samma namn här som på sina övriga sociala medier). Får som lite lättsamma Straholic-vibbar och då menar jag inte att hon var lika sjuk som honom.

Men hela grejen med att promota sig själv på det sättet kändes fel. Hon kunde ha gjort det bättre så att säga, mindre frekvent. Tror hon bloggade här på sajten i knappt ett år dessutom. Nej, jag diggade tyvärr inte Nineldo och troligtvis gör många ungtuppar det visserligen.

5murfen bjöd på mer originalitet åtminstone och filade nog mer på sin blogg. Vilket känns mer genuint och varken falskt eller ytligt.
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
Citerar Anakin1337:
Citerar henkess:Gillar sämst Ridley om jag skulle välja. Tänker inte ge mig in någon diskussion om det, och jag får säkert massa skit för det - men det tål jag utan problem. Alla har vi olika smak.

wow. henkess visar än en gång prov på äkta revolutionär anda. han är unik, en konstners skäl, vad folk tycker om honom rör honom inte ryggen till. helt klart en av forumets främsta fri tänkare. precis hur avant garde han är visar han prov på genom att han #vågarvägradebatten


Helt rätt, #Viva la evolución #frimurare. Ska man nämna dig så verkar du vara en Harambe kämpare #JusticeForHarambe #FreeHarambe. Du skriver märkligt och osammanhängande, utan någon logik bakom. Eller så är du bara ett konstigt troll, lite som Friscus fast på en lägre nivå.
  • 0
Vad hände med Petters blogg-inlägg om Straholic? Tänkte kolla kommentarerna men verkar som att han har raderat den
  • 0
Citerar parveln:
verkar som att han har raderat den

Verkar så.


Citerar henkess:
Du skriver märkligt och osammanhängande, utan någon logik bakom.

Märkligt, kanske. Speciellt, åtminstone. Men logik saknas inte, i mina ögon. Han har kloka men säregna tankar som är kul att läsa.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar henkess:
Mycket ryggdunkande av dom fåtal som fortfarande håller forumet igång.


Betraktat utifrån kan inte kärlek skiljas från grupprunk.
Citerar Lurkman:
Citerar henkess:Mycket ryggdunkande av dom fåtal som fortfarande håller forumet igång.

Betraktat utifrån kan inte kärlek skiljas från grupprunk.


Jodå. Apropå ingenting, jag kan också skilja på en exalterad person och en deprimerad person.
  • 0
Citerar henkess:
jag kan också skilja på en exalterad person och en deprimerad person


Tveksamt.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
Citerar Sideshow95:
Citerar henkess:jag kan också skilja på en exalterad person och en deprimerad person

Tveksamt.


Nej då, extremt lätt i Lurkman's fall.
  • 0
Citerar henkess:
Nej då, extremt lätt i Lurkman's fall.


Snälla berätta. Jag skulle också gärna ha förmågan att avgöra sådant.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Sideshow95:
Citerar henkess:Nej då, extremt lätt i Lurkman's fall.

Snälla berätta. Jag skulle också gärna ha förmågan att avgöra sådant.


Tycks som du har missat Lurkman's alla depp inlägg genom åren, ingen kan väl ha undkommit det. T ex Skrivet av Lurkman den 28 juli 2017 kl 22:50
Jag håller på att trappa ner med min antidepressiva medicin för att sluta.Jag har egentligen ingen rationell anledning till att sluta.

Så svårt var det, nu har du fått förmågan att öppna ögonen och läsa. Men det där visste alla redan även du.
  • 0
Citerar henkess:
Tycks som du har missat Lurkman's alla depp inlägg genom åren, ingen kan väl ha undkommit det. T ex Skrivet av Lurkman den 28 juli 2017 kl 22:50
Jag håller på att trappa ner med min antidepressiva medicin för att sluta.Jag har egentligen ingen rationell anledning till att sluta.

Så svårt var det, nu har du fått förmågan att öppna ögonen och läsa. Men det där visste alla redan även du.


Det krävs alltså att någon faktiskt talar om för dig att de använder antidepressiva preparat för att du ska kunna dra slutsatsen att de är deprimerade? Jag trodde att du kanske var en ovanligt skicklig människokännare eller någon form av expert.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
Citerar Sideshow95:
Citerar henkess:Tycks som du har missat Lurkman's alla depp inlägg genom åren, ingen kan väl ha undkommit det. T ex Skrivet av Lurkman den 28 juli 2017 kl 22:50
Jag håller på att trappa ner med min antidepressiva medicin för att sluta.Jag har egentligen ingen rationell anledning till att sluta.

Så svårt var det, nu har du fått förmågan att öppna ögonen och läsa. Men det där visste alla redan även du.

Det krävs alltså att någon faktiskt talar om för dig att de använder antidepressiva preparat för att du ska kunna dra slutsatsen att de är deprimerade? Jag trodde att du kanske var en ovanligt skicklig människokännare eller någon form av expert.


Är du galen, det där visste jag redan för ca 8-9 år sedan. Gav bara ett exempel, för du tycks ha missat att han är deprimerad. Det där listade man ut väldigt fort, krävs inte så mycket till människokännare för att lista ut det. Han fick min gamla senila matte lärare Astrid att framstå som levnadsglad.
  • 0
Citerar henkess:
Är du galen


Det tror jag inte, men om du som tidernas främste hobbypsykolog och diagnostiskt geni påstår det så måste de ju vara så.

Citerar henkess:
Gav bara ett exempel, för du tycks ha missat att han är deprimerad. Det där listade man ut väldigt fort, krävs inte så mycket till människokännare för att lista ut det. Han fick min gamla senila matte lärare Astrid att framstå som levnadsglad.


Hur är det då med alla Lurkmans inlägg som inte är uppenbart negativa? Bortser du helt ifrån de? Det skulle förövrigt vara intressant att höra dina åsikter om andra forumiters mentala tillstånd också, ifall du har lust att dela med dig.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Sideshow95:
Citerar henkess:Är du galen

Det tror jag inte, men om du som tidernas främste hobbypsykolog och diagnostiskt geni påstår det så måste de ju vara så.

Citerar henkess:Gav bara ett exempel, för du tycks ha missat att han är deprimerad. Det där listade man ut väldigt fort, krävs inte så mycket till människokännare för att lista ut det. Han fick min gamla senila matte lärare Astrid att framstå som levnadsglad.

Hur är det då med alla Lurkmans inlägg som inte är uppenbart negativa? Bortser du helt ifrån de? Det skulle förövrigt vara intressant att höra dina åsikter om andra forumiters mentala tillstånd också, ifall du har lust att dela med dig.


Du som ifrågasatte när jag sa jag kunde skilja på en exalterad person och en deprimerad person, uppenbarligen hade jag rätt. Vill du tycka att det är Gamereactors mest levnadsglada individ, så gör det.

Tråden heter "Tyck till om Gamereactors forumiter" och det är min åsikt. Kanske du ska byta tråd, skapa en tråd som heter "Tyck till BRA om alla forumiter" Alla har vi väl olika åsikter, acceptera det istället. Bläddrar du tillbaka, så såg du att jag även skrivit positiva saker om 3-4 Gamereactor individer. Finns många som jag tycker verkar vettiga, och 5-6st som jag tycker mindre bra om. Om dig finns dock inget gott att säga, så jag kallar dig för nummer 5.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!