Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter


Yonobi är onekligen skum. Beundrar verkligen hans envisa aktivitet på forumet, nu när det är lite tystare än vanligt. 

Avgångstidelag

Självmordsblond är en halvtaskig livsnjutare som värdesätter ärlighet. 

<style type="text/css">.tb_button {padding:1px;cursor:pointer;border-right: 1px solid #8b8b8b;border-left: 1px solid #FFF;border-bottom: 1px solid #fff;}.tb_button.hover {borer:2px outset #def; background-color: #f8f8f8 !important;}.ws_toolbar {z-index:100000} .ws_toolbar .ws_tb_btn {cursor:pointer;border:1px solid #555;padding:3px} .tb_highlight{background-color:yellow} .tb_hide {visibility:hidden} .ws_toolbar img {padding:2px;margin:0px} </style>
Touché

In reply to: @MovieGame Fan

Självmordsblond är en halvtaskig livsnjutare som värdesätter ärlighet. 

Håller helt med, antagligen för att jag själv är så oärlig. Kan inte du börja blogga om FILM igen? Alternativt lägga till mig på letterbox. Alternativt skaffa letterbox om du inte har det och sedan lägga till mig? 

För att inte vara OT: MovieGame Fan är en spännande och någon slags stöttpelare för formuet med, då som nu. Han och Yonobi är de som syns mest, på ett bra sätt. Det är som om Atlas (ur den grekiska mytologin) hade varit ett tvillingpar, och jorden hade varit Gamereractor. 

Avgångstidelag

Kan väl vara den enda som tycker att Marie på Redaktionens bloggar är tråkiga och alltid desamma. Krydda på med så mycket text att det blir bara långtråkigt. Någon ny Brännarn är hon då rakt inte.

Men kul att hon är så aktiv iallafall. Behövs liv på sidan. 

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

Det började med att jag läste Illyriens senaste blogg. En fullkomligt bisarr text. Sedan tänkte jag inte på Illyrien på kanske en vecka. Men så fick jag fick mig att börja titta på vad han har kommenterat tidigare, framför allt under redaktionsbloggar. Jag vet inte om jag har läst något så roligt på år, skrattade precis så att jag knappt kunde andas. Och vad som är särskilt roligt att han bemöts normalt och trevligt som han vore vem som helst, när det han skriver nästan utan undantag är sinnessjukt. Jag förstår ingenting.

Min nya favoritanvändare, utan tvekan.

  • 0

Illyrien är lite som en fisk i en sjö i ett hav av information. 

Touché
  • 0

Vill någon informera mig om vad Mandelkubbs tidigare användare heter? Jag är nog den enda som inte har förstått detta.

  • 0

Vad hände med AG Jati? Står att användaren inte existerar. Jag har personligen undrat om han faktiskt mår psykiskt bra eller ej. 

Uppfattningen jag har fått är att han går in med en mer antagonistisk attityd oftast. Ibland skriver han väldigt osammanhängande som att han skriver först och tänker efteråt. Impulsiva drag med andra ord.

Skulle gärna ha sett lite muntrare attityd. 

"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0

In reply to: @-Ogge-

Vad hände med AG Jati? Står att användaren inte existerar. Jag har personligen undrat om han faktiskt mår psykiskt bra eller ej.

AG Jati här. Jag förstår fullkomligt kritiken men gav nådastöten själv efter min sista blogg på sidan.

 Långt ifrån ett angrepp på någon person utan mer att sidan inte är en gång vad den var.

Hade förväntat mig det med andra ord. 

Så ja, slutet gott. Det här kontot kommer nog också bli bannat. Ha det gött.

  • 0

In reply to: @absolutinte

AG Jati här. Jag förstår fullkomligt kritiken men gav nådastöten själv efter min sista blogg på sidan.  Långt ifrån ett angrepp på någon person utan mer att sidan inte är en gång vad den var. Hade förväntat mig det med andra ord.  Så ja, slutet gott. Det här kontot kommer nog också bli bannat. Ha det gött.

Tack för att du personligen tog upp vad det rörde sig om och att du nu visar förståelse över kritiken. 

Ta handom dig! Allt väl!

"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0

Ogge är en riktig kung. Alltid trevlig.

  • 0

In reply to: @Mera32

Ogge är en riktig kung. Alltid trevlig.

Jag får tacka och bocka för dessa rara ord.

"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0

In reply to: @-Ogge-

In reply to: @Mera32 Ogge är en riktig kung. Alltid trevlig. Jag får tacka och bocka för dessa rara ord.

Fin avatar, inte varit här på 15 år... :-/

That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
  • 0

Ridley är bästaste husbandu. :3

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

In reply to: @Mr Clint

Ridley är bästaste husbandu. :3

Mr Clint är en riktigt gammal räv i Gamereactors forumkorridorer. Han har lufsat omkring här sen tidens begynnelse och vissa säger att han egentligen inte existerar i verkligheten utan bara är ett internetväsen, en AI förklädd till forumveteran.

Du säger att jag drömmer, jag som inte ens kan sova?

den där original är en riktigt tuff kille

"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!