Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Svensk Destiny 2 klan söker nya spelare


Swedish Deadzone heter vi och är 6 st polare som älskar destiny. Vi söker nya spelare som är 18+ och är aktiva. Vi kör raids, nightfalls och crucible inte så mycket trials. // Erik
  • 0
Tjena jag och en polare som spelat destiny 1 sen de kom och spelar bara Destiny 2 nu till ps4a behöver en aktiv klan att farma i. Har r en nu med gamla östersunds vänner men dom har r blivit inaktiva så känns värdelöst utan folk att köra ny content med. Är 30+ trevliga dedikerade som bara vill kötta det nyaste. Hör av dig om vi får en invite. PSN nickname @cernosis @pirkana
  • 0
Citerar Claes Eriksson:
Tjena jag och en polare som spelat destiny 1 sen de kom och spelar bara Destiny 2 nu till ps4a behöver en aktiv klan att farma i. Har r en nu med gamla östersunds vänner men dom har r blivit inaktiva så känns värdelöst utan folk att köra ny content med. Är 30+ trevliga dedikerade som bara vill kötta det nyaste. Hör av dig om vi får en invite. PSN nickname @cernosis @pirkana
Hej Claes, tyvärr var jag lite otydlig i posten men vi finns bara på xbox...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!