Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Bann Mania


Citerar Valerin:
Tack, men nej tack.

On Topic.



Woops, fel tråd.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 6948
  • 6948
Filosofen?
"Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me."Al Capone
  • 0
Sturesven85?
Touché
  • 0
Citerar Aaandy:
Citerar MovieGame Fan turesven85?

Han har bara bytt namn.

http://www.gamereactor.se/krypin/STEAMouz/


Moderatorer har alltså ingen vetorätt när det kommer till användare som vill byta bort helt fantastiska användarnamn?
Citerar Lurkman:
Moderatorer har alltså ingen vetorätt när det kommer till användare som vill byta bort helt fantastiska användarnamn?


Tyvärr inte... det är helt upp till användaren själv.
  • 0
Mustaren?
  • 0
  • 6948
  • 6948
Citerar Danne89:
Mustaren?

Ja, vad hände där?
"Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me."Al Capone
  • 0
Citerar Danne89:
Mustaren?


Citerar 6948:
Ja, vad hände där?


Bra fråga. Vi undersöker saken.
  • 0
Citerar Danne89:
Hittade:
http://www.gamereactor.se/artiklar/299893/Arets+teknik+2015/#c
omments


Tror han gjorde det med flit. Must har ju varit en helt reko medlem.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Stämmer bra, Danne89. Där är anledningen till hans avstängning.
  • 0
Citerar Aaandy:
Där är anledningen till hans avstängning

Att Whoco dock inte får en varning är ju om något sjukt. "Dina föräldrar är syskon" - tydligen får det gå obemärkt förbi. Skrämmande.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
Citerar Kanutus:
Att Whoco dock inte får en varning är ju om något sjukt. "Dina föräldrar är syskon" - tydligen får det gå obemärkt förbi. Skrämmande.


förstår inte heller hur det kunde gå förbi. Visst Mustaren började att vara otrevlig. Men att Whoco kan gå in med det svaret och undkomma är konstigt.
  • 0
Mja, fast han kan mycket väl ha blivit varnad också, bara inte muntligt av Petter. Alla varningar måste väl inte basuneras ut? I sammanhanget kändes det ju viktigare att Mustaren blev tillsagd eftersom han var ilsknast.
And then Snoken was a pumpkin.
Citerar Snoken:
Alla varningar måste väl inte basuneras ut? I sammanhanget kändes det ju viktigare att Mustaren blev tillsagd eftersom han var ilsknast.

När någon säger att du är ett svar på incest så tycker jag nog det är värre än att be någon hålla käft.
Att Petter, eller annan mod, inte ändrar kommentaren till "borttagen/olämplig kommentar//Mod" gör ju det hela inte bättre.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Det är åtgärdat nu. Vi skyller det aningen långsamma agerandet på all julmat.
  • 0
Jag tycker huvudsaken är att ni agerade i slutändan. Det är inte en rolig sak, att anklagas för incest. Man kan också tänka sig att det finns användare som vuxit upp på mindre orter, men utan att deras föräldrar är släkt, som får höra detta gång på gång. Då tycker åtminstone jag att det här forumet lär kunna bli något slags fristad, där ens ursprung inte spelar någon roll.
Citerar Lurkman:
Jag tycker huvudsaken är att ni agerade i slutändan. Det är inte en rolig sak, att anklagas för incest. Man kan också tänka sig att det finns användare som vuxit upp på mindre orter, men utan att deras föräldrar är släkt, som får höra detta gång på gång. Då tycker åtminstone jag att det här forumet lär kunna bli något slags fristad, där ens ursprung inte spelar någon roll.

Håller med.
Medborgare låter så sovjetiskt.
Citerar Ekneh96:
Personliga påhopp på redaktion samt medlemmar. Spam har också förekommit via PM till diverse medlemmar. Vill du veta något mer så hänvisar jag dig till den här tråden där saker som detta bör diskuteras

Var den specielle ful i mun mot medlemmar som inte uppskattade hans verk av banners och när han väl fick reda på det gick bananas?
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Banners hade ingenting med saken att göra.
Henric Pettersson / Gamereactor
  • 0
Ingen som kan dra ett PM om vad han ska ha gjort, var ju lite av en frisk fläkt på forumet. Konstigt att han helt plötsligt ska ha raljerat mot oskyldiga användare.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Så nu herr Special bannad. Synd, han var en rätt så trevlig prick. Antar att han blev lite ovän med herr chefredaktörn vilket resulterade kring onödiga förolämpningar.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Så nu herr Special bannad. Synd, han var en rätt så trevlig prick. Antar att han blev lite ovän med herr chefredaktörn vilket resulterade kring onödiga förolämpningar.

Han blev inte "ovän" med mig, oavsett vad som skrivits på vissa ställen här på sidan. Jag har haft fullt upp med annat idag. Han förolämpade flertalet medlemmar här på siten, flaggades för en dryg vecka sedan och bannades av moderatorstyrkan. Kan man inte bete sig som en människa, har man inget här att göra.
Petter Hegevall / Gamereactor

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!