Svenska
nyaste
Atrás

Textkommentarer

Här inne kommenterar vi hemsidans nyheter, recensioner och sånt.

Besviken med tanke på att det ryktades om The Phantom Pain.
Verkar inte heller vara några spel som ger snabba achievements.
Finns det kanske någon här som spelat spelen och kan ge någon kommentar?

Verkar som planen är att folk ska fokusera på Sea Of Thieves istället.
  • 0
Trials och superhot är dom mest intressanta för mej.
  • 0
Superhot är väldigt bra. Dock klarar jag inte av att spela vanliga superhot längre efter att ha spelat superhot VR.

VR versionen är så otroligt mycket bättre
VR-fanboy - även om man inte får gilla VR på Gamereactor. VR > 4K varje dag i veckan.
Planen är förmodligen att expandera Xbox Game Pass och göra det mer attraktivt.

Supershot har jag länge velat testa och Trials of the Blood Dragon verkar häftigt, men ett licensspel som Brave? Det känns lite elakt.
  • 0
Citerar Makaron-kok:
Superhot är väldigt bra. Dock klarar jag inte av att spela vanliga superhot längre efter att ha spelat superhot VR.

VR versionen är så otroligt mycket bättre


Beställde den fysiska versionen av Superhot VR idag faktiskt, har inte testat vanliga versionen än. Känns som ett spel som passar i VR
Enjoy Whisky dear friend - Friend, their Whisky enjoy
Citerar maaden:
Beställde den fysiska versionen av Superhot VR idag faktiskt, har inte testat vanliga versionen än. Känns som ett spel som passar i VR


Oj jävlar. Du har verkligen något helt otroligt att se fram emot. Superhot VR är nog det VR spel jag har flest timmar på. Även om tiden står still i spelet så verkligen flyger den iväg i verkligheten. Många gånger som dom där lovade snabba 20 minuters sessionerna helt plötsligt är 3-4 timmar.

Brukar själv även slänga på soundtracket från matrix filmerna när jag spelar.
VR-fanboy - även om man inte får gilla VR på Gamereactor. VR > 4K varje dag i veckan.
Dålig månad som vanligt. Superhot bra i VR dock, annars lär det vara 100 gånger sämre.
Citerar henkess:
annars lär det vara 100 gånger sämre.


Vanliga superhot är ett bra spel. Men som du säger så är VR versionen nog 100 gånger bättre. Svårt att gå tillbaka till den vanliga versionen efter att man testat VR versionen.


Edit: verkar även som att "gilla" funktionen har ballat ur på åtminstone mobilsidan. Kan inte gilla kommentar som redan har en gilla och kan heller inte ta bort gilla markeringen... Min egna gillning på egen kommentar var bara ett test
VR-fanboy - även om man inte får gilla VR på Gamereactor. VR > 4K varje dag i veckan.
Första månaden på länge som jag faktiskt inte redan har ett enda av spelen som erbjuds
  • 0
Alla trailers till Superhot förstörde spelet för all framtid för mig.
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Inget som sparkar mig av stolen, direkt. Måste bara slå ett slag för månadens aktuella Shadow Warrior som vart en grym liten överraskning, ett spel som jag på förhand inte hade något intresse av alls... men ett som lyckats roa en kungligt likväl ändå. Som ett Doom 2016, innan Doom 2016, med katanasvärd, typ. Medkommande Assassins Creed 2D i Indien och Crazy Taxi (kanske det värst åldrade spelet i närminnet) var dock verkligen inget att hurra över.
I can't deny, I've been here before...
  • 0
Citerar PatrYk:
Inget som sparkar mig av stolen, direkt. Måste bara slå ett slag för månadens aktuella Shadow Warrior som vart en grym liten överraskning, ett spel som jag på förhand inte hade något intresse av alls... men ett som lyckats roa en kungligt likväl ändå. Som ett Doom 2016, innan Doom 2016, med katanasvärd, typ. Medkommande Assassins Creed 2D i Indien och Crazy Taxi (kanske det värst åldrade spelet i närminnet) var dock verkligen inget att hurra över.


Spelade Craz Taxi på min Dreamcast häromdagen och håller inte med. Soundtracket är grymt! Min faster drev en videobutik på 90-talet och hade det på arkad. Minns att man fick stå upp och spela, vilket var märkligt.
Citerar Kylo Ren:
Spelade Craz Taxi på min Dreamcast häromdagen och håller inte med. Soundtracket är grymt!


Det är inte samma soundtrack som i Dreamcast-versionen, vilket tråkigt nog förmodligen hade att göra med utgångna licensrättigheter, Offspring gav Crazy Taxi lite av sin identitet och fungerade väldigt bra ihop med spelets galna bilkörning. Det nya soundtracket är dock Xbox-konverteringens minsta problem då spelet plågas värre med superstyltig styrning och allmänt kass optimering, faktum är att hela produkten känns lite som ett hafsjobb man snickrat ihop på en lunchrast eller två. Har väl också rätt bra minnen av spelet (egentligen), lirade det som tusan på min Dreamcast i ungdomen och det var precis lagom underhållande som 15-20 minuters tidfördrift innan skolan, även om det vart väldigt repetitivt under längre spelsessioner. Med det sagt, borde ha vetat bättre och låtit bli och petat i nostalgin.
I can't deny, I've been here before...
Köpte superhot på nån rea i storen för någon vecka sen men inte hunnit spela det ännu... välinvesterade slantar uppenbarligen
  • 0
Superhot är skitkul, i VR.
Citerar PatrYk:
Citerar Kylo Ren pelade Craz Taxi på min Dreamcast häromdagen och håller inte med. Soundtracket är grymt!

Det är inte samma soundtrack som i Dreamcast-versionen, vilket tråkigt nog förmodligen hade att göra med utgångna licensrättigheter, Offspring gav Crazy Taxi lite av sin identitet och fungerade väldigt bra ihop med spelets galna bilkörning. Det nya soundtracket är dock Xbox-konverteringens minsta problem då spelet plågas värre med superstyltig styrning och allmänt kass optimering, faktum är att hela produkten känns lite som ett hafsjobb man snickrat ihop på en lunchrast eller två. Har väl också rätt bra minnen av spelet (egentligen), lirade det som tusan på min Dreamcast i ungdomen och det var precis lagom underhållande som 15-20 minuters tidfördrift innan skolan, även om det vart väldigt repetitivt under längre spelsessioner. Med det sagt, borde ha vetat bättre och låtit bli och petat i nostalgin.


Håller med. Pallade i ca 20 min innan jag gav upp Crazy Taxi
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!