Svenska
Gamereactor
nyheter
Ni no Kuni II: Revenant Kingdom

Ni no Kuni II - Vi pratar med Pierre Tartaix

Prenumerera på vårt nyhetsbrev här

* Obligatoriskt att fylla i
HQ

Gamereactor TV-teamet tog morgonflyget till trätänderna och njurpuddingens förlovade land för att bo på ett gammalt slottshotell, äta mängder av vinägerstrips samt träffa utvecklingsteamet bakom kommande rollspelsuppföljaren Ni no Kuni II: Revenant Kingdom. I denna intervju pratar vi bland annat med "product manager" Pierre Tartaix.

"We are trying to showcase three different parts of Ni no Kuni which are distinct in gameplay but completely intertwined in what you do and how this affects the rest of the game. So first we've got what I would call the classical RPG experience, so that's your very, very traditional Ni no Kuni gameplay where you roam into the cities, you talk to the NPCs, you get quests - side quests, main quests - you do stuff for people, you fight the enemies, we've got a brand new combat system. Eventually you just level up and get some more weapons, craft some weapons, craft some items, so it's a very complete overall RPG."

HQ
Ni no Kuni II: Revenant Kingdom

Relaterade texter

Ni no Kuni II: Revenant KingdomScore

Ni no Kuni II: Revenant Kingdom

RECENSION. Skrivet av Kim Orremark

Uppföljaren till ett av förra generationens mest älskade spel är här. Kim Orremark har tillbringat massor av tid med den lilla kungen med kattöron...



Loading next content